TOP 3 suosikkiratasi

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

TOP 3 suosikkiratasi

Viesti  SCHUMI lähetetty Ti 20 Maalis 2012 - 5:32

Eiköhän otsikko kerro jo kaiken. Tänne topiciin voit listata omia suosikkiratojasi, kolme parasta. Ei haittaa, vaikka niitä ratoja ei enää formuloissa ajetakaan, jos ne on joskus kalenterissa olleet. Smile Perustelut ovat sallittuja. Omani tulevat tässä:

1. Spa-Francorchamps

Aina äärettömän jännittävät kisat, ehkä maailman legendaarisin mutka ja vaihtelevat sääolosuhteet. Minun listassani ehdoton ykkönen.

2. Monaco

Paras katurata, vaatii taitoa pysyä kaiteiden välissä ja olla samalla nopea. Aina tapahtuu monennäköistä ja varsinkin jos sade yllättää, huhhuh mitä kaikkea voikaan sattua Very Happy Muutenkin Monacon viikonloppu on aina täynnä showta, se on pelkkää plussaa.

3. Melbourne

Ai että tykkään Melbournesta myös. Kuten tämä vuosi todisti, aina radalla tapahtuu. Muutenkin avauskisa yleensä ja mukava aamusin herätä kattomaan aikaeron takia Very Happy
SCHUMI

Viestien lukumäärä : 56

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: TOP 3 suosikkiratasi

Viesti  Starppa lähetetty Ke 21 Maalis 2012 - 1:22

Melkein sama lista, mutta mulla on vaan seuraavasti:

1. Spa-Francorchamps
Mukavat korkeuserot, tosiaan ehkä yksi maailman legendaarisimmista mutkista ja muutenkin mahtava rata. Tarjoaa aina varsin jännittävän kisan.

2. Circuit Gilles Villeneuve
Vaikkei ehkä olekkaan kaikkein legendaarisin baana eikä myöskään varsinaisesti kauheasti muokkaamisvaraa omaava, mutta silti vuosi vuodelta omasta mielestäni on Kanadan GP tarjonnut melko hyvää kilvan ajoa. *Kröhöm*

3. Monaco

Vaikka tarjoaakin aina yhden kauden tylsimmistä mutta silti varsin tapahtumarikkaimmista kilpailuista, niin silti aivan über mahtava rata.

Bonus (a.k.a sija 4): Melbourne
No joo. Välillä tylsiä kisoja, mutta eihän F1- kauden aloitusviikonloppu ole mitään, jossei sitä järjestetä Ausseissa! Eihän?
Starppa
YP
YP

Viestien lukumäärä : 82

http://twaf1.palstani.com

Viesti  McLaren lähetetty To 20 Joulu 2012 - 14:01

1: Spa Francorchamps:

Aivan mahtava rata, varsinkin kun olen käynyt siellä oikeasti. Aina huippu jännät kisat, eau rouge jne. Tapahtuu paljon mennään kovaa ja mikä parasta, aina kun Kimi on tullut maaliin, niin hän on voittanut (muuta kun tällä kaudella 3:s)

2: Autodromo nazionale Monza:

Huippunopea rata hyvine mutkineen ascari, lesmot, curva di grande jne.

3: Abu Dhabi:

Hieno ja uusi rata joka valmistui 2009 jolloin myös formulat debytoi siellä. Mahtavat mutkat, varsinkin ykkös sektori. Kisat on jänniä muistatte tämän kauden Smile

P.s. Jos Nordschleife olis vielä formula kalenterissa, niin se ois ehdoton ykkönen, olen käynyt sielläkin ja ollut kyydissä kaksi kertaa kun isäni ajoi sensitä ympäri. Nythän puhun yli kaksikymmentä kilometriä pitkästä pohjois lenkistä enkä siitä etelä lenkistä jossa formuloilla on ajettu vast'ikään.

Sillee.....

McLaren

Viestien lukumäärä : 5

Viesti  McLaren lähetetty To 20 Joulu 2012 - 14:01

1: Spa Francorchamps:

Aivan mahtava rata, varsinkin kun olen käynyt siellä oikeasti. Aina huippu jännät kisat, eau rouge jne. Tapahtuu paljon mennään kovaa ja mikä parasta, aina kun Kimi on tullut maaliin, niin hän on voittanut (muuta kun tällä kaudella 3:s)

2: Autodromo nazionale Monza:

Huippunopea rata hyvine mutkineen ascari, lesmot, curva di grande jne.

3: Abu Dhabi:

Hieno ja uusi rata joka valmistui 2009 jolloin myös formulat debytoi siellä. Mahtavat mutkat, varsinkin ykkös sektori. Kisat on jänniä muistatte tämän kauden Smile

P.s. Jos Nordschleife olis vielä formula kalenterissa, niin se ois ehdoton ykkönen, olen käynyt sielläkin ja ollut kyydissä kaksi kertaa kun isäni ajoi sensitä ympäri. Nythän puhun yli kaksikymmentä kilometriä pitkästä pohjois lenkistä enkä siitä etelä lenkistä jossa formuloilla on ajettu vast'ikään.

Sillee.....

McLaren

Viestien lukumäärä : 5

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa