F1 2011

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

F1 2011

Viesti  James lähetetty Su 8 Tammi 2012 - 4:17

Vieläkö foorumin väki pelailee F1-pelejä?

Itse hankin joulun aikana PS3:n ja F1 2011 löytyy jo tottakai. Vähän kerennyt tahkoamaan ja ehdoton plussa mitä ennen ei ole ollut on KERS ja DRS-ominaisuudet. Tuo vähän lisähaastetta kun joka kierros pitää muistaa painaa KERS tyhjäksi ja DRS:ääkin pitäisi muistaa suorilla käyttää. Olen kyllä kelloa vastaan vasta ajanut, joten en tiedä onko kisoissa se tietty alue missä sitä saa käyttää?

James

Viestien lukumäärä : 68

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: F1 2011

Viesti  SCHUMI lähetetty Su 8 Tammi 2012 - 4:40

F1 2011 on loistava peli verrattuna F1 2010, ohjattavuus on jotain aivan uutta. Hankin sen samantien syyskuussa kun se kauppoihin tuli, tosin jääny vähä pelaaminen kun on tullut vähä innostuttua Dirt 3 pelaamiseen Very Happy

SCHUMI

Viestien lukumäärä : 56

Viesti  Starppa lähetetty Ma 9 Tammi 2012 - 2:43

Olenhan minä, itseasiassa tälläkin hetkellä "vingutan" rataa ympäri Abu Dhabissa, ekan kauden loppua mennään. Olisin yhessä vaiheessa ollu jo kakkoskaudella, mutta alotin alusta, joku rändöm aivopieru kait...

Eka "ura" oli Williamsilla, nyt tää 2 ura Force Indialla eka kausi, jatkan vielä toisen kauden ko. tiimissä.

En ole törmännyt niihin väitettyihin bugeihin mitä tämä peli (muka) pitää sisällään kertaakaan. Paitsi toki se märänkelin bugi, joka mua vaivaa vieläkin, koska en ole päivittänyt uudempaan versioon...

On muuten loistava peli!

Starppa
YP
YP

Viestien lukumäärä : 82

http://twaf1.palstani.com

Viesti  Salw lähetetty Ma 9 Tammi 2012 - 6:16

Ehdottomasti omistaisin jos olisi joku pelikonsoli jolle ko. pelin saa. Sad Kyä syä miästä kun täällä oikeen hehkutetaan F12011:n loistavuutta kun en itse omista. Kavereita oon koittanut painostaa ostamaan pelin mutta ei oo kukaan oikeen ajatuksesta innostunut. Neutral

Pleikkari kakkosella tulee pelailtua F1 05, mutta se on auttamatta liian vanha ja kömpelö. Tuskin saan ps3 tai xbox käsiini lähivuosina koska tällä hetkellä henk.koht. rahatilanne ei kovin hääviltä näytä. Sad Ehkä sitten joskus vois ostaa F12014... Neutral

Salw

Viestien lukumäärä : 88

Viesti  Minna lähetetty To 12 Tammi 2012 - 4:45

Kyllähän tämä myös minulta löytyy. Pelannut en ole kyllä aikoihin. Pelin hommasin heti, kun se tuli. Alkuinnostus olikin tosi kova. Mutta sitten laantui, ehkä se formulakauden myötä siitä nousee. Ei vaan aina jaksaisi ottaa rattipoljin-systeemiä esille ja purkaa se sitten pelaamisen jälkeen.

Minna

Viestien lukumäärä : 68

Viesti  Sponsored content Tänään kello 9:01

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa